Nelske Jonker

Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Enige tijd geleden kwam ik in aanraking met vrouwen die bekend zijn met het Tamar Centrum en waarvan sommigen zelf ook een bezoek hebben gebracht aan het centrum. De verhalen maakten mij nieuwsgierig. Ik heb contact opgenomen en gevraagd naar de mogelijkheden. Inmiddels ben ik afgestudeerd als maatschappelijk werker en klaar voor een nieuw avontuur. Er staat iets prachtigs op de planning...

Over mijn reis

Het Tamar Centrum

Het Tamar Center biedt vrouwen die werkzaam zijn in de prostitutie een alternatief voor hun dagelijks bestaan en is gevestigd in de Thaise badplaats Pattaya. Dit doet de stichting vanuit een christelijke visie. Medewerkers van de stichting zetten zich in om deze vrouwen een beroepsmatig alternatief aan te bieden. Het Tamar Center bestaat door de inzet van veel mensen en organisaties die direct en indirect betrokken zijn. Ook u kunt betrokken raken bij de projecten van Stichting Tamar Center Thailand.

Informatiefilm:

Bezochte landen

Ik heb 19 landen (8%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Slowakije, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.